Trinord er en triatlon klub med base i Helsingør.

Den blev stiftet i 2011 og har løbende fået nye medlemmer.

Trinord er en klub bestående af mange ildsjæle og alle er gode til at hjælpe hinanden.

Til de store konkurrencer er du sikker på at du både kan høre og se dine klubkammerater da vi ofte stiller med stort telt og højt humør, for at heppe på medlemmerne der deltager.

Dette gør også at du så har en fast base til konkurrencer, hvor du kender nogen og du har et sted at opbevare dine ting.

Klubben er en god blanding af erfarne atleter og nye. Men fælles for alle er at de glædeligt deler ud af erfaringer. Så selvom man synes det hele er lidt uoverskueligt når man lige er startet, kan du være sikker på at alle gerne vil hjælpe.

Vi har trænere i alle tre discipliner og de tilrettelægger træningen således at alle, uanset niveau, kan være med.

Udover den planlagte træning med træner, 6 gange om ugen i vinterhalvåret og lidt medre om sommeren, er medlemmerne også gode til at arrangere fælles træning.

Disse er dog primært med henblik på både træning, men ikke mindst hygge og det social samvær.

Af sociale arrangementer kan blandt andet nævnes: fredagssvøm ved Snekkersten havn, længere cykel ture, trailløb og træningstri.

Specielt træningstri er en god mulighed for at prøve ens racesetup af, inden den store dag.

Så har du brug for en klub hvor du føler dig velkommen og som en del af en familie fra første dag af, så tøv ikke med at melde dig ind. Vi har løbende indmeldelse.